Monday, September 17, 2007

الدراسة ابتدت


طبعا رجعنا للدراسة وتصوروا بقيت في سنة تانية
حاجة انا طبعا مش مقتنعه بيها يعني ايه انا فى سنة تاية :)

انا لسه صغيرة على انى ابقى فى تانية فى الجامعة :)

اصلى وانا صغيرة كنت ببص للناس اللي في الجامعة دول على انهم ياااااه حلم بعيد حاجة كده انهم عواجيز اصلا :)

ما علينا

اللى عايزة اقوله ان كليتنا بنمتحن فيها كتير يعني اربع مرات فى السنة وكمان سنة تانية صعبة
فيعني
ممكن ابقى اغيب عنكوا اوقات بسبب الامتحانات او المذاكرة

فاستحملونى :)

وادعوا لى بجد محتاجة دعاكوا اوى
وادعوا لى ربنا يبلغنى رمضان

8 comments:

الطائر الحزين said...

وفقك الله لما يحب ويرضى
دعواتك

ميّويه said...

ربنا يوفقك إن شاء الله وادعيلي إني ادخل كلية أنا كمان أصلي بعيد عنك لسة في ثانوية عامة في ثالثة خلاص هاانت ...ورمضان كرييييييييم

ftataljanna said...

الطائر الحزين

جزاك الله خيرا
ربنا يحقق لك كل ما تتمنى من خير ليك يا رب اللهم امين

ftataljanna said...

maioooia

بقى اسمك ميويه :)

ماشي يا ست مي

ربنا يوفقك وتدخلى الكلية اللى تحبيها

ابن حـجـر الـعـسـقـلانـى said...

ن شاء الله تنجحى السنة دى و تجيبى تقدير عالى .. لكن انت كدة محسسانى انى كهل أشيب :) إن شاء الله تبقى سنة من أحلى سنوات حياتك الجامعية
بالتوفيق ان شاء الله

Anonymous said...

بالتوفيق في دراستك
و كل رمضان و انت بخير
تحياتي

ftataljanna said...

ابن حجر العسقلانى

جزاك الله خيرا

كهل اشيب ايه لا طبعا بس انا كنت بفكر كده وانا صغيرة يعني وانا فى الحضانة وابتدائي :)

ويارب السنة دى تكون احسن من اللى فاتت

ftataljanna said...

a/kader

وحضرتك بخير