Saturday, August 25, 2007

حاجة تجنن 3

معلش بقى والحاجات اللى تجنن عندى كتير

المدونة اختفى منها الrich text

يعني مش عارفه اختار الوان للخط ولا عارفه اختار احجام

بس انا شايفه فى المدونات التانية بيكتبوا بالوان يعني المشكلة دى عندى بس ولا اييييييييييه


يعني لما كنت بكتب بلون واحد ومش محتاجاها الخاصية دى كانت موجوده

ولما احتجتها ايه اللى حصل

قانون مورفى بقى ولا اييييييييييه

طيب انا سالت وماحدش عارف حاجة و دلوقتى دليلى احتار افيدونى افادكم الله

ونصيحة لله يا ولاد الحلال

و tip قليلة تمنع بلاوى كتيرة

وهنية لك يا فاعل الخير والثواب ومعطى الفرى انفورمايشن

:D

معلش زهقتكوا بس اهو ادي اللى هايدخل هنا جايز يستفيد ويخلى فى عينه حصوة ملح ويدعي لكوا :)

معلومة مهمة جدا

ماحدش يقول عليا شحاته اون لاين انا بقول لكوا اهو

بس والله يا جماعة انا فعلا متضايقة من ساعة ما الجهاز اتصلح وانا ما كتبتش حاجة مفيدة يعني بضيع وقت كل اللى بيدخل عندى من غير ما انسان واحد يستفيد ودى حاجة مضايقانى بجد عندى حاجات عايزة انزلها ومش عارفه

help
الحقونىىىىىىىىىىىى
aidez moi

بقولها لكوا بكل اللغات

29 comments:

عصفور المدينة said...

Show Compose Mode for all your blogs?


set it to YES

في صفحة
Basic
تحت
settings

Qabbani said...

hmmm ,

make sure ur in COMPOSE , not in edit HTML ,

i will post u tool can help u

ftataljanna said...

عصفور المدينة

يا باشمهندس حضرتك هيا ييس اصلا لما دخلت لقيتها ييس ما لقيتهاش متغيرة

يبقى ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟

mqappany
ايوه الهى يكرمك
:)
شوف لى حاجة تساعدنى

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

غيري التامبلت كلو وريحي دماغك يا فتاة الجنة لأن ممكن يكون الاوبشن ده اتلغى من الاتش تي إم إل نفسه

بس خلي بالك من بوستاتك واعملي برفيو للتامبلت الجديد قبل التغير الفعلي

ftataljanna said...

الام وامال
انا فعلا عملت كده والمشكله فضلت زى ما هى

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

والله كان نفسي اساعدك
ان شاء الله توصلي لحل للمشكلة وانا بردو هحاول يمكن اقدر افيدك

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

قوليلي هي المشكلة دي هنا وبس ولا ف المدونة التانية بردو؟
بتاعة مشكلة وحلها

ftataljanna said...

لا فى المدونة التانية كمان

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

طيب احنا هنحاول محاولة
انا هبعتلك دلوقت على ميل المدونة التانية كود
تاخديه وتحطيه مطرح كود التامبلت اللي عندك
الكود الريسيس للتامبلت
وده من خلال
tamplate
edit HTML

هتمسحي الكود الكبييير اوي ده وتحطي الكود اللي هبعتهولك
بس خلي بالك شيلي نسخة من الكود الموجود حاليا عشان لو منفعتش التجربة ترجعيه تاني وتحاولي محاولة تانية

خلي بالك كويس جدا وانتي بتنسخي الكود ده يا فتاة الجنة

ومستني ردك

شاب نفسة يحقق حلمة said...

للاسف يا فتاه الجنة كان نفسي اسعدك بس للاسف مش عارف
تحياتي ليكي

عصفور المدينة said...

زي ما قال محمد قباني
طالما الأوبشن اللي أنا قلت عليه
yes
يبقى أثناء تحرير البوست فيه زرار اسمه
compose
تدوسي عليه

Qabbani said...

:)

Done, check ur mail ;)

رفقة عمر said...

نفس كلام استاذنا عصفور المدوينه دوسى على compos

ftataljanna said...

متشكرة اوى يا جماعة وجزاكم الله خيرا

ههههههههههههههههههه

قال المشكلة كلها علشان سيادتى مش ضغطت على كومبوز

يالهوى

ما انتى عارفخ يا ذكية ان كومبوز يعني تاليف يبقى اكيد الكتابة

وقال تجارة انجليش قال

ده انا ما حصلتش تجارة عنجليزى
هههههههههههههههههه

معلش معلش

اصل الذكاء ليه ناسه برضه

انا بجد متشكرة اوى لكل اللى ردوا عليا يا جماعة فعلا ساعدتونى

وميرسي اوى يا امال والام على انك تعبت نفسك جامد كده ربنا يكرمك يا رب

ميرسي اوى يا جماعة فعلا اخوات

ربنا يكرمكوا كلكوا واحد واحد

قصدي نفر نفررررررررررررر

الباشمهندس عصفور الحل جه من حضرتك سبحان الله حاجة بسيطة بس الواحد مش بيكون شايفها

محمد قبانى
متشكرة اوى يا استاذ محمد

الام وامال متشكرة بجد على تعبك

شاب نفسه يحقق حلمه
ميرسي اوي على انك شغلت نفسك

رفقتى خلاص اتحلت الحمد لله

سبحان الله

بهلول said...

انا جيت بعد المشكله ما اتحلت
على العموم انا عملت الاميل بتاعى بالعافيه ومكنتش هافيد فى حاجه
المهم انى سلمت عليكى بعد عودتك من اجازه الجهاز البايظ

ftataljanna said...

بهلول

ازي حضرتك يا استاذ بهلول
انا الحمد لله كويسه وجزاك الله خيرا على السؤال

عصفور المدينة said...

http://buzz.blogger.com/bloggerforword.html
ده برنامج ينزل
يخليك تكتبي المدونة من خلال
Microsoft Word
وهو برنامج عاملينه بلوجر

ftataljanna said...

جزاك الله خيرا يا باشمهندس

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

:D :D :D

Fedaa AL Eslam said...

على فكرة يا حبيبة قلبى احنا مش بنضيع وقت ابدا لما بنقرا اى حاجه انتى بتكتبيه

وكنك عاوزة تكتبى حاجه مفيده فبجد جزاك الله خير على كده وربنا يكرمك ان شاء الله وتكتبى دايما حاجات مفيده تثابى عليها خير

ftataljanna said...

آلام وآمال

ليك حق تضحك عليا :DDDDDDDDDDD


fedaa el islam

جزاك الله خيرا اتمنى انى اكون على قدر المسؤولية
ادعى لى
وياريت فعلا اكون افدت حد اتمنى

ابن حـجـر الـعـسـقـلانـى said...

حمدا لله على سلامة الجهاز و سلامة المدونة
بقى لك كتير ما كتبتيش موضوعاتك المتميزة
مستنيين تدويناتك القادمة

Qabbani said...

انا بعتلك ايميل وصلك ولا لأ؟؟

mohand said...

السلام عليكم

كنت هقول الحل بس لقيتها محلوله
تحياتي

بهلوله said...

الف مليون مليار حمدلله على سلامتك يا قمر
ابوس ايد الجهاز يخلى عنده دم ويبطل بوظان
انا ما صدقت عودتك الاقى فى كمان مشكله

S H A H said...

مممممممممممالموضوع عايز حد بيقهم

مواطن زهقان said...

مستنيين اه
مدوناتك
وبالتوفيق
واتمنى زيارتك للمدونة

رفقة عمر said...

مش الدنيا اتظبطت انتى فين بقى
يارب تكونى بخير

ftataljanna said...

آسفة يا جماعة تصوروا النت فصل فى نفس الليلة :DDDDDDDDDDDDDD

وماحدش يقول عليا منحوسة انا ماااليييييييييش دعوة

ابن حجر العسقلانى

جزاك الله خيرا
حسستني بالمشؤولية :)

qappany
النت كان فاصل بس هاشوفه دلوقتى وعلى اى حال جزاك الله خيرا هى اتحلت الحمد لله وميرسي مقدما عالايميل :)

mohanad
الحمد لله الحل كان بسيط بس تجارة عنجليزى بقى تقول ايه :D


بهلولة
شفتى بقى ماهو ناس ليها اسم وناس ليها نصايب الناس كلها اخدت القسم وسابتلى ال.........
:DDDDDDDDDD


shah
ده احنا معانا مجمع الهندسات كله هنا ما شاء الله جزاهم الله خيرا ربنا يبارك فيهم


مواطن زهقان

أهلا بحضرتك اسم معبر جدا عننا كلنا مش عايزة اقول لك :)
اكيد ان شاء الله ازورها على طول

رفقتى
حبيبتى بتوحشيني اوى يا رفقه :)
شفتى يا ستي النت كان فاصل من يومها بس الحمد لله رجع اهو