Saturday, December 1, 2007

وعدت سنة

زى النهاردة هتلاقوا تاريخ اول بوست في المدونة

مع ان اول بوست نزلته كان 27 نوفمبر بس رجعت شيلته ونزلته تانى يوم 1 ديسمبر

طبعا انتوا عارفين انا ابتديت تدوين ازاى وليه وكده يعني واللى مش عارف هايلاقيه فى التاج التانى تقريبا

انا طبعا مش عارفه مين معايا من الاول ولسه معايا لحد النهاردة ومين جه امتى ومين كان بييجي وبطل ييجي

زهقوا يا عينى :)))
عندهم حق بصراحة :)

بس عامة ليا طلب بمناسبة مرور عامى التدويني الاول

ان كل حد دخل المدونة دى يقول لى اول حاجة
هل استفاد من المدونة دى اى حاجة ولا كانت مجرد مضيعة لوقتكوا ؟

اما الطلب التانى بقى انكوا تنقدوا لى المدونة
يعني الاسلوب
اللغة
حتى الشكل العام
كل حاجة
حتى ولو صاحبة المدونة

اى حد عنده اى تعليق اى نقد لاى حاجة

حد عنده نصيحة يعني ما تبخلوش خليكوا حلوين :)))

واستنونى بقى لحد ما اجيلكوا ببوست عن سنة اولى تدوين

البوست ده ليكوا مش ليا اى حد عنده اى استفسار سؤال عن اى حاجة ايا كانت

بجد هجاوب على اى سؤال وهاتقبل اى تعليق او نقد
حتى لو كان حد بيقول لى اقفلى المدونة وريحينا :)))

مستنياكوا

14 comments:

عصفور المدينة said...

مبروك يا ستي واديني ما خيبتش ظنك وجيت أهو رغم العلقة بتاعة امبارح

بصي بقى انا لي اعتراض واحد هما اتنين صراحة

اللون الأسود ده مؤذي جدا

وثاني حاجة ساعات بحس انك على طبيعتك زيادة عن اللزوم يعني ممكن تكوني بتكتبالكلام فيه تطويل شوية

وثالث حاجة بقى الكلام اللي دايما جاي شمال

انا دايما بيعجبني عاطفتك الإسلامية الرقيقة

وإحساسي أنك تنمين شخصيتك والتزامك من خلال الكتابة

والحاجات اللي عاجباني دي خلي بالك مش تعوض العلقة بتاعة امبارح

رفقة عمر said...

كل سنه وانت طيبه ياجميل
انا كمان لوم المدونه مع الخط تخيلى بعد كا اقفل المدونه اشوف خيال الكلام موجود على عينى وبيقعد وقت لغايه لما يروح
وانتى عارفه راى فى اسلوبك وفى مدونتك وفى افكارك ربنا يبارك فيكى يارب
بس ليا ملحوظه صغيره
فيه شويه حدة بسيطه قوى فى كلامك
اتمنى ان تلين اكثر
وعقبال 100 سنه تدوين ونجاح وتفوق اللهم امين يارب العالمين

ftataljanna said...

عصفور المدينة

علقة ايه بس
لالالالالالالالالالالالا
لا انا اسفة جدا
ماكانش قصدي ازعل حضرتك خالص
ياريت تقبل اعتذارى
يا خبر ابيض بقى انا ازعل حضرتك

شكلي كده هاغير الشكل العام للمدونة وده اول تغيير

بس انا بحب اللون الاسود اوى

ينفع بنى طيب :))))))

ياريت لو تقترح لى لون يا باشمهندس ولو طريقة كمان اغير بيها شكل المدونة لان انا زى ما حضرتك عارف ميح جدا فى الحاجات دى

ftataljanna said...

رفقتى العزيزة

يا ريت بالتفصيل يا جميل علشان افهم لانى ما فهمتش

يعني الحدة دى ظهرت فين و جايز تكون فى موضوع هزلى شوية او ممكن يبقى انا كنت متنرفزة عامة يا ريت توضحى لى

وكمان اقترحى لى لون للمدونة

ma 3lina said...

كل سنة وانتي طيبة ويارب عقبال مليون سنة تدوين
أنا استفدت من مدونتك طبعا وانتقادي الوحيد في تصميم المدونة باللون الأسود .. إن شاء الله ليا عودة واقول استفدت ايه بالظبط وليه مش عاجبني التصميم .. بس قلت اعدي بس ابارك واهني

:D

mohand said...

السلام عليكم


مبارك ان شاء الله وعقبال ميت سنه
بالنسبة للنقد
احب احتفظ بيه لنفسي

كوني استفدت ولا لا

حضرتك مفيش كلمة في الدنيا بتتكتب مبيكونش فيها استفاده

بس حسب درجة الاستفادة

تحياتي

ftataljanna said...

ma-3alina

وحضرتك طيب
ومستنية زيارة حضرتك التانية اكيد علشان اعرف

mohanad

طيب بس انا عاملة البوست ده علشان اصلح الاطاء او اسد الثغرات فلو ماعرفتهاش يبقى مش هاقدر اصلحها

فلازم حضرتك تقول لى النقد لو سمحت يعني :)

abdallah mortada said...

كل سنة وانتى طيبة

ويارب تكون السنة دي عدت وتكونى خدتى بكلامك اللى كتبتيه حسنات اكتر من السيئات


انا متفق مع عصفور المدينة ومع رفقة في حكاية الخط والخلفية السودة
بالنسبة للاسلوب اسلوبك من النوع اللى بشجعه وبحبه .. ... السهل الممتنع .. ولكن ساعات بتطولى فعلا في حاجات ملهاش لازمة التطويل بس لو عملنا تقييم عام تاخدي 8.5/10

شفتى الخلفية السودة نزلتك درجتين ونص بحالهم
:D

سلام

ا بـن عــمــر said...

انتى بقالك سنه
وانا اول مره
ادخل عندك
يعنى الواحد لا يأس
ان لم يجد من يدخل عنده
*********
وانا
راى زى عصفور المدينه
**********
لكى رساله
على ابن عمر
وهى رؤيا

ftataljanna said...

allah slave

وانت طيب يا باشمهندس
ماشي ماشي الخلفية السودا برضه
مقبولة منك وعلى فكرة نقصتنى درجة ونص بس :)

ابن عمر

حرام عليك والله حرام عليك
وقعت قلبى
انا قلت رؤية ايه دي اللى حد غريب يشوفها وييجي يبلغها لى وقعدت اقول ربنا يستر و اللهم اجعلها خير وكنت خايفة اقرا
:)
فى الاخر لقتها رؤية لعموم المسلمين
ربنا يرزقنا بحاكم عادل يا رب ويصلح حالنا

أبو دجانة said...

انا لسة متابع المدونة دلوقتى .. بس اوعدك اقولك رأيى قريبا ..
اهم حاجة متغيريش اللون الأسود ذى ما عصفور المدينة عايز .. ده لون جميل .

الطائر الحزين said...

مبروك

اكيد كلنا نستفاد من بعض لانه كل منا له ميزة اكيد تميزه عن الاخر

تحياتى

Unknown said...

سورى يا جميلة معرفتش اجى من بدرى بس غصب عنى والله حقك عليا

كل سنة والمدونة بألف خير يارب ويارب كدة دايما معانا ومنورانا وبتحكى وبتتكلمى

بس إستفسار يعنى .. هو انتى غيرتى الإسود ليه؟؟ .. مش تثبتى على موقفك هههههههه

تقريبا مصر كلها حتى اختى والله قالتلى اغير الإسود وانا ابداااااااا .. عملتلهم تصميم وردة سودا وحطيته كمان ههههههههههههههه

سلام يا قمر

ftataljanna said...

أبو دجانة

ولا يهمك يا سيدي مستنيه قريبا ده وان شاء الله قريبا :)

والله انا بحب الاسود جدا وماكنتش عايزة اغيره ابدا

لولا قالوا لى ان الكلامم بيبقى مطبوع فى عنيهم بعد ما بيخلصوا قراية ويروحوا يناموا يلاقوا كلامى لسه بيقول لهم تصبحوا على خييييييييير :)

فاضطريت حفاظا على نظر المدونات والمدونين الاعزاء


الطائر الحزين

الله يبارك فى حضرتك
اكيد كل حد ليه ميزة بس انا بقى اتمنى يكون لى ميزة فعلا :)
يعنى ماحبش احس ان اللى يدخل مدونتى يندم ويقول ياريتنى ما ضيعت وقت هنا


إنسانه

اهلا

كل دى غيبة والله كنت لسه بفكر ازعل منك بس قلت بلاش بقى عديها المرة دى

ابقى ازعل المرة الجاية :)))

وحشانى بجد

ووالله كنت عايزة اثبت على موقفى واجيبلهم حصان اسود :)))))))) مش ورده سودا بس خوفا على نظرهم قلت بلاش يعني كلامى يوديهم لحد السرير كمان كتيييييييير :))))))
اقرى ردى على ابو دجانه هاتفهمى :)

وماتغيبيش كده